KİTAP YURDU

internet kitapçınız kitapyurdu.com'dan binlerce kitaba ulaşabilirsiniz.

18 Mart 2013 Pazartesi

MATEMATİK Mİ ZOR YOKSA BİZE Mİ ÖYLE GELİYOR?

Evet bu konuya değişik yanıtlar verilebilir  herhalde.Mesela kendi öğrencilik yıllarımı hatırlıyorum da  lisedeki öğretmenim çok yüzeysel anlatırdı; neyin nerden geldiğini değil de  ''öyle işte'' , ''kabul edilmiş işte sen ne soruyon'' gibi yanıtlar verirdi daha çok bu ve buna benzer yanıtlar beni matematikten o aralar uzaklaştırmadı değil.Ancak yine de her şeyden önce kendi merakım beni matematik öğretmeni yapmıştır,bu yüzden de her zaman şunu derim sadece öğretmenin öğrettiği ile değil meraklarınla yola çık,bilginin sınırı ve öğrenmenin yaşı yokmuş ben bunu gördüm çevremden arkadaşlarımdan.Kanaatimce matematiğe karşı büyük bir ön yargımız var halk olarak; öğretenden,öğrenenden ya da eksik materyallerden kaynaklanan bir sorun bu bana göre.Tabi kişiden kişiye değişir bu durumun sebepleri,kimi öğretmeninden dolayı matematikten soğumuştur (aslında öyle olduğuna inanır çoğu) kimi kafam almıyor diyerek kendini soyutlamıştır matematikten kimi de gerçekten öğrenmeyi çok istiyordur ama matematik derslerine daha yeni getirilen materyal kullanımından yeterince faydalanamadığından  öğrenmekte güçlük çekmiştir.Peki sizce matematik mi zor yoksa bize mi öyle geliyor? Yorumlarınızı bekliyorum...

https://reklam.ara.com.tr/cp_kod.php?s=8080

                                                                                                                                      HALİS DEMİRCİ

1 yorum:

  1. Herkesin matematikle ilgili bir anısı vardır mutlaka anlatırsanız belki bir tek kendinizin bu sıkıntıyı yaşamadığını anlarsınız.

    YanıtlaSil

Translate

Blog Arşivi